OFERTA DLA SPECJALISTÓW/NAUCZYCIELI
ORGANIZACJA WARSZTATÓW, SZKOLEŃ, SPOTKAŃ
związanych tematycznie z logopedią, pedagogiką, edukacją
/aktualne informacje zamieszczamy na bieżąco – zapraszamy do odwiedzania naszej strony/
Szanowni Państwo,
czy spotkaliście się w swoim przedszkolu, szkole, albo w innym miejscu z DZIEĆMI, KTÓRE NIE MÓWIĄ?
Czy wśród Waszych bliskich lub podopiecznych są tacy WYJĄTKOWO NIEŚMIALI i CISI? Czy niepokoi Was dziecko, które w domu „gada jak najęte”, a w innych miejscach (np. w przedszkolu/szkole) BOI SIĘ ODEZWAĆ?
W każdym przedszkolu i w każdej szkole pojawiają się dzieci z takimi problemami. CZĘSTO JEST TO POWAŻNE ZABURZENIE LĘKOWE – MUTYZM WYBIÓRCZY (MW)
-CZYM JEST MUTYZM WYBIÓRCZY
-Jak rozpoznać zaburzenie
-Jak wesprzeć dziecko z mutyzmem wybiórczym
-Jak poradzić sobie z trudnymi sytuacjami w grupie dziecka z MW
-Co, mimo szczerych chęci NIE POMAGA DZIECKU Z MW
Karolina Witczak-Jabłońska – mama trójki nastolatków, właścicielka Centrum Rozwoju i Terapii RATIO, psycholog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, logopeda, polonista. Od kilkunastu lat pasjonatka pracy z dziećmi, miłośniczka efektywnych metod uczenia i wspierania. Od kilku lat wspieram dzieci z mutyzmem wybiórczym i ich rodziny i dokładam starań, aby upowszechniać wiedzę o tym zaburzeniu zarówno wśród rodziców jak i nauczycieli i specjalistów.
ZAPRASZAM
Karolina Witczak-Jabłońska
www.ratio.edu.pl
………………………………………………………………………………………………………………………………
HIT! TO WAŻNE, BY BYŁY UWAŻNE – o uważności w wychowaniu i wspieraniu
Szkolenie wprowadzające w autorski projekt wdrażania UWAŻNOŚCI W SZKOLE.
Podczas szkolenia nauczyciele dowiedzą się czym jest uważność (ang. mindfulness) i czemu zawdzięcza zainteresowanie osób pracujących z dziećmi na całym świecie.
Poznają przykłady szkół, w których projekty uważności przyczyniły się do poprawy funkcjonowania i poziomu zadowolenia nauczycieli i uczniów.
POROZMAWIAMY o wpływie uważności na codzienne funkcjonowanie dzieci i dorosłych zarówno na gruncie szkolnym, jak i osobistym. DOŚWIADCZYMY ćwiczeń mindfulness i nauczymy się je stosować w obu obszarach życia – w wychowaniu, nauczaniu – w pracy z dziećmi, a także w codzienności domowej.
Szkoła podczas szkolenia otrzymuje pakiet książek oraz materiałów w formie drukowanej i elektronicznej, które ułatwią wprowadzenie natychmiast po szkoleniu elementów uważności do codziennej pracy.
NIEKTÓRE KORZYŚCI ZE STOSOWANIA ĆWICZEŃ UWAŻNOŚCI:
Obniżenie/ograniczenie/zmniejszenie:
- Poziomu stresu
- Napięcia w ciele, bólu
- Ilości i nasilenia problemów zdrowia psychicznego
(napięcie, depresja, lęk…) - Poziomu gniewu, złości i wrogości
- Ilości negatywnych myśli o sobie i innych
- Gonitwy, natłoku myśli
- WYPALENIA ZAWODOWEGO
- Poziomu kortyzolu (hormon stresu) i ciśnienia krwi
Podniesienie/poprawa/zwiększenie:
- Jasności umysłu, koncentracji
- Pewności siebie, satysfakcji z życia
- Cierpliwości, spokoju, umiejętności odpuszczenia
- Motywacji
- Empatii, uprzejmości, tolerancji
- Rozumienia własnych emocji i zachowań
- Jakości relacji z innymi
- Pozytywnego myślenia
- Kreatywności
- Jakości snu, umiejętności relaksu, odpoczynku, regeneracji
PROWADZĄCA: Karolina Witczak-Jabłońska mama trójki nastolatków, właścicielka Centrum Rozwoju i Terapii RATIO, psycholog polonista, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju, logopeda. Od kilkunastu lat pasjonatka pracy z dziećmi, miłośniczka efektywnych metod uczenia i wspierania.
więcej informacji, koszty, rezerwacja terminów, ustalenia: Karolina Witczak-Jabłońska poczta@ratio.edu.pl, tel. 608 616 426
______________________________________________________________
SZKOLENIE NA ZAMÓWIENIE – zapraszamy rady pedagogiczne, grupy
MOŻLIWOŚĆ ZAMÓWIENIA TERMINÓW SZKOLEŃ dla grup:
____________________________________________________________________